Okazuje się, że samochód może być doskonałym nośnikiem reklamy. Przekaz widzą przecież nie tylko kierowcy, ale również inni uczestnicy ruchu, na przykład przechodnie czy pasażerowie pojazdów. Trzeba również przyznać, że tego rodzaju reklama mobilna staje się dzisiaj jedną z najbardziej efektywnych biorąc pod uwagę przede wszystkim czynnik dotarcia do grupy docelowej i jej koszty – tego rodzaju reklama zewnętrzna jest jedną z najtańszych.
Reklama na samochodzie pochłania niewielką część budżetu – czasem to kilkadziesiąt, może kilkaset złotych. Do najbardziej popularnych zaliczamy standardowe oklejanie samochodu. Naklejka z reklamowym formatem może znaleźć się na tylnych szybach czy karoserii a nawet na dachu. Ostatnio bardzo popularne stały się również ramki tablicy rejestracyjnej a raczej umieszczanie właśnie tam informacji reklamowej. I chociaż reklama tego rodzaju należy do tych skromnych i nie bardzo rzucających się w oczy to właśnie te czynniki sprawiają, że nie jest nachalna a dzięki temu wiarygodna i łatwa do zapamiętania.
Jak przyznają producenci takich ramek, czyli pracownicy firmy Inwen, na ramce zamieszcza się najczęściej sam logotyp, dane teleadresowe bądź hasło reklamowe identyfikujące markę. Nie ma możliwości, by kierowca samochodu jadącego z tylu nie zauważył tego przekazu. Cieszy również fakt, iż reklama nie działa na emocje a jej zadaniem jest informacja – takie przekazy są bardziej akceptowalne przez społeczeństwo bowiem w dobie, kiedy zewsząd zalewa nas wręcz fala emocjonalnych haseł taka forma staje się być wielce doceniana.